چسب کاشی استخری (چسب کاشی ضد آب)

نقد و بررسی

چسب کاشی استخری (چسب کاشی ضد آب)

چسب کاشی استخری

چسب کاشی استخری مخلوطی از سیمان به همراه مقداری افزودنی های پلیمری،موادی با قدرت چسبندگی بالا و پرکننده های معدنی می باشد این مخلوط فقط با اضافه کردن آب آماده مصرف می شود.


چسب کاشی استخری

چسب کاشی استخری مخلوطی از سیمان به همراه مقداری افزودنی های پلیمری،موادی با قدرت چسبندگی بالا و پرکننده های معدنی می باشد این مخلوط فقط با اضافه کردن آب آماده مصرف می شود.

از چسب کاشی استخری برای نصب کاشی کف و کاشی دیواری در محیط هایی با رطوبت بالا و یا فضا های آبی به مانند استخر استفاده می شود.

ویژگی های چسب کاشی استخری

-چسب کاشی سیمانی اصلاح شده با لغزش بسیار کاهش یافته و زمان گسترش یافته
-چسب با قدرت چسبندگی بسیار بالا
- چسب کاشی استخری قابل استفاده در کف و دیوار
-قابل استفاده بر روی کاشی قبلی
-اجرای آسان و نصب راحت

کاربرد چسب کاشی استخری

-استفاده برای کاشی دیوار و کف
-نصب سرامیک و کاشی بر روی کاششی  
-امکان نصب کاشی و سرامیک بر روی بتن،سنگ و گچ

نحوه مصرف چسب کاشی استخری

سطح اجرا می بایست عاری از هرگونه آلودگی،ذرات،گرد و غبار و انواع چربی ها و روغن است.سطح زیرین باید محکم و قابل تکیه باشد.پوشش های غیر قابل تکیه و سست را باید قبل شروع کار درست کرد.با استفاده از چسب کاشی استخری می توان نا همواری های سطح را به طور جزئی تا حدود پنج میلیمتر اصلاح کرد.البته باید زمان کافی برای خشک شدن چسب را در نظر بگیرید.مقدار آب اضافه شده به چسب باید حدود یک چهارم وزن کل چسب باشد..عمل اختلاط را تا حصول مخلوط خمیری یکنواخت و همگن ادامه دهید.خمیر چسب کاشی آماده شده را به مدت 5 دقیقه به حال خود بگذارید.مجددا به مدت کوتاهی عمل مخلوط کردن را تکرار نمایید و سپس به واسطه کاردک شیاردار چسب حاصله را روی سطح کشیده و کاشی را روی آن با فشار قرار دهید.برای چسبندگی بهتر،کاشی را در حین فشردن به ارامی در جای خود حرکت دهید. بسته به نوع سطح زیر کار،میزان ناهمواری،تخلخل سطوح و همچنین شیارهای پشت کاشی،حدود 2.5 تا 4کیلوگرم از این ماده برای پوشش 1 متر مربع مورد نیاز می باشد.

خرید چسب کاشی استخری

برای خرید چسب کاشی و سرامیک (خرید چسب خمیری،خرید چسب پودری،خرید چسب پرسلان و چسب کاشی استخری) می توانید به وبسایت بازارسفید مراجعه کرده و ضمن مشاهده لیست قیمت چسب کاشی (قیمت چسب کاشی ضد آب) خرید خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

همچنین با وجود امکان ارسال محصولات به تمام نقاط ایران شما می توانید از تمام شهر های ایران از قبیل شیراز،اصفهان،قزوین،چالوس،رشت،ابهر،خاش،بیرجند،یاسوج،شهرکرد،سنندج،خرم آباد و ... انواع چسب کاشی و سرامیک را خریداری کنید.

نظرات ( 1 نظر)

  1. برای آب بندی پیشنهاد من فقط چسب بتن sa12 شیمی ساختمان به دوستان هست واقعا از نظر کیفی قابل قبوله

ثبت نظر جدید

مجله بازار سفید

بازار سفید وبسایت جامع بررسی، مقایسه، نمایش قیمت بروز و فروش آنلاین خدمات و مصالح ساختمانی است که مصرف کنندگان را بطور مستقیم به تولید کنندگان مصالح ساختمانی با بهترین کیفیت و اطلاعات بروز متصل می نماید.