نحوه نصب و اجرای بلوک های هبلکس با استفاده از ملات سیمانی

آپارات صنعت ساختمان

نحوه نصب و اجرای بلوک های هبلکس با استفاده از ملات سیمانی

بلوک های هبلکس از مصالح ساختمانی نوین محسوب می شوند. در فیلم فوق نحوه ی اجرا و چیدمان این بلوک ها با استفاده از ملات سیمانی قابل مشاهده است.


 

در این ویدئو با استفاده از تکنیک ساده و جالبی مخلوط ماسه ی ریزدانه و سیمان بعنوان ملات برای دیوارچینی بلوک های هبلکس مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از چسب مخصوص هبلکس، روش دیگری برای اجرای این نوع بلوک می باشد. باید توجه داشت که با توجه به ابعاد دقیق بلوک های هبلکس، در دیوارچینی نیاز به استفاده از لایه های ضخیم ملات نمیباشد و لذا به دلیل صاف بودن سطح بلوک های هبلکس، صرفا استفاده از مقدار کمی ملات توسط ماله دندانه دار می تواند نتیجه ی مطلوبی به همراه داشته باشد.

ابعاد دقیق و سایز بزرگ بلوک های هبلکس سبب افزایش سرعت دیوارچینی، تراز شدن راحتتر سازه و سهولت در ریسمان کشی می گردد. استفاده از این بلوک ها به دلیل ترکیب آنها که شامل اکسید آلومینیوم، آهک، سیمان و پودر سنگ می باشد سبب کاهش وزن مخصوص هبلکس شده و نهایتاً باعث کاهش هزینه ی حمل در مقایسه با بلوک سفالی و بلوک سیمانی و پوکه ای می گردد. این محصول اولین بار توسط شرکت پرین بتن تحت لیسانس آلمان و در مشهد تولید گردیده است. شما می توانید جهت خرید این محصول به فروشگاه آنلاین مصالح ساختمانی بازار سفید مراجعه نموده و این محصول را بطور مستقیم از کارخانه ی پرین بتن تحویل بگیرید.

نظرات ( 1 نظر)

  1. با عرض سلام میخوام بدونم این ابزار برای انجام کار رو از کجا باید تهیه کرد و دقیقا چه چیزهایی لازم است ؟
    • ابزارآلات نصب بلوک های هبلکس از بازار ابزار تهران واقع در حسن آباد قابل تهیه می باشند

ثبت نظر جدید

مجله بازار سفید

بازار سفید وبسایت جامع بررسی، مقایسه، نمایش قیمت بروز و فروش آنلاین خدمات و مصالح ساختمانی است که مصرف کنندگان را بطور مستقیم به تولید کنندگان مصالح ساختمانی با بهترین کیفیت و اطلاعات بروز متصل می نماید.